Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

ointressant

Av Shale - 3 januari 2009 00:00

Hejsan!

Lördag och back to reality.. -eller åtminstone nästan. Har börjat arbeta med min vetenskapliga uppsats på riktigt nu. Litteraturen jag lånade på biblioteket under gårdagen var fantastiskt informativ, så äntligen började jag känna hopp om att klara det här monstret. Nu när jag har information, gäller det bara att dra ut det jag har nytta av, läsa igenom det, sammanfatta för mig själv och skriva ihop nåt bra sammanhängande användandes mina egna ord. Låter det kruxigt? (=svårt) maybe.. :)

    Jupp, den här dagen bestod av plugg, plugg, plugg och knappt något mer än det. Jovisst, jag stal lite tid att sitta och blogga om vad som hänt under gårdagen. Ber om ursäkt för att de som velat läsa har fått vänta några dagar. Det känns som om jag har en dags försening -inte så kul.. >.< jag får helt enkelt ta och skärpa mig sen när jag är tillbaka i skåne igen och fortsätter plugga efter juluppehållet. Vet dessvärre inte om jag fått tillbaka mitt bredband då, men hoppas kan man ju alltid. =''o

Haha, i brist på mer att skriva om den här dagen (mestadels beroende på att det knappt hände något utöver pluggandet.:P) väljer jag att avsluta skrivandet för den här dagen. :P så Kram Hej på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shale - 15 juni 2009 15:00

Hej :) Lunchrast. Sitter vid ett svart bord med tillhörande bänk bakom glasskiosken. Måndag.. Det känns inte som det. Det är lugnt, tyst.. tystnaden bryts bara ibland av något glatt tjoande barn och fåglarnas kvittrande.     Solen värmer min rygg och...

Av Shale - 13 april 2009 20:02

  Hej  Detta måste vara första gången på flera månader jag skriver. Inget vidare och att ta sig i kragen hjälper ju inte heller.. vad göra? :P I viket fall som helst har jag sadlat om helt nu. Studierna till landskapsingenjör nere i skåne var inget f...

Av Shale - 28 februari 2009 21:49

Shue!! ^^ Sista februari 2009 och tillbaks från De Döda känns det lite som just nu. Har inte skrivit nåt sedan 19:e januari har jag för mig. O.o Har bestämt mig för att inte skriva varje dag eftersom jag bara skulle glömma bort det eller helt enkelt...

Av Shale - 19 januari 2009 00:00

Hej, hej! Idag har det varit en sån där riktigt seg dag då man knappt orkat göra någonting.. det var 1 föreläsning som handlade om växtbäddar och hur de ska vara uppbyggda. Very good information indeed, men det största problemet var först och främst ...

Av Shale - 14 januari 2009 20:49

Hejsan!     Long time no written, but now I'm back!!! XD Haha, jag tänkte väl att det var dags att skriva lite igen nu när jag loggade in och såg att jag visst har lite besökare även när jag inte skriver.. Trodde jag aldrig.. =') Bäst att ja...

Presentation

Omröstning

vilken färg kan du jämföra dig med?
 röd
 orange
 gul
 grön
 blå
 indigo
 violett
 turkos
 svart
 vit
 grå
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards