Alla inlägg den 10 december 2008

Av Shale - 10 december 2008 21:32

Hejsan!

Ikväll har jag hittills lyckats med att städa mitt skrivbord rent från alla saker som överbelamrade det tidigare. Det ser snyggare ut nu än tidigare, men är skrämmande tomt. Jag har även städat i skrivbordslådorna och rensat ut det som jag inte tyckte var värt att behålla. Bl.a rök en gammal, lagom tjock bunt nerklottrade post-it-lappar med diverse siffror och titlar på böcker/filmer ner i papperskorgen.

    Så nu har jag bara kvar det som jag verkligen behöver; mina rosa lurviga handklovar, burken med lyckopiller, 3 kapsylöppnare, nithalsbandet i svart läder, valerianapaketet, en flaska med vaniljdoftande bodylotion.. ja, kort sagt det som behövs ibland. Haha, men allvarligt talat -trodde ni verkligen att jag har så 'pikant' intresse?? X'D

    Nu känns det som om jag inte borde fortsätta jävlas med er längre.. kommer ju tappa läsare ifall det vill sig illa! o.O Men erkänn att det ibland innerst inne är kul att överraska folk med en ny sida av sig själv, som de inte visste existerade. Eller själv upptäcka en annan sida av sig själv eller någon annan -såvida det nu inte är något negativt med den 'nya' sidan.


Känner att jag har lust att jubla lite också, då jag nu såg att jag haft 67 olika besökare den här månaden! Det är alltid något, så jag tackor och bockar! :D Det som är ännu roligare är att det äntligen kommit folk och röstat på alternativ i min pågående omröstning. Det är alltid något!

    Kommentarer har det tyvärr varit lite tunnt om, så för den skull hoppas jag på lite bättring. =) Är ju alltid kul att veta vad läsarna tycker om det man skriver. Så man kan hitta intressanta ämnen att skriva om. ^^

Hej så länge! :3

Av Shale - 10 december 2008 14:43

Hejsan! 

Jag tror jag klarade den nu, eller åtminstånde känns det som om jag gjorde det -eller är det bara vad jag hoppas? Ibland känns det som om tentor är stora monster, men hur farliga dem är beror på hur väl förberedd man är. Är man väl förberedd (vilket jag först trodde att jag var) är tentan bara ett stort ofarligt monster.. nästan som en enorm rosa fluffig gosekanin.. -NEJ!! vi tar bort det där med rosa och ersätter den med blå, grön eller svart, då färgen rosa (enligt mig) är pure evil! Riktigt otäckt och farligt sockersött.. brrr.. (o____O'')

    Bakslag!! Pow, pow! Första tentan gick åt skogen, jag hade tydligen underskattat det där rosa monstret. Som tur är fick jag och de andra som det också gått mindre bra för en ny chans idag för en omtentamen. Skiftande färger under hela tiden, men denna gång tyckte jag att jag hade bättre koll på saker och ting än förra gången. Det är bara att hoppas att the true colour of the tenta är av ofarlig kulör.. såsom grönt eller blått eller nåt sånt. Hoppas!! >__<

    Inget speciellt har annars hänt idag.. efter det skrev vi lite på vårt grupparbete, jag -och C (fattar fortfarande inte riktigt hur han lyckades torska då han jobbat med överbyggnad tidigare, fast iofs var det även 3 till som arbetat med det tidigare och alla torskade.. i vår klass går det utför! ta med kälken och åk.. det går snabbt.. tjoho!!) X'D Nejdå, det är inte läge att vara såhär ironisk, nu har ju till och med regnet slutat och man kan se en blå himmel. Det kunde man inte tidigare för ungefär en timme sedan.

Hade tänkt sluta skriva nu för stunden, får se om jag återkommer senare med nåt värt att skriva ner. C Yah!

Presentation

Omröstning

vilken färg kan du jämföra dig med?
 röd
 orange
 gul
 grön
 blå
 indigo
 violett
 turkos
 svart
 vit
 grå
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards