Alla inlägg den 17 december 2008

Av Shale - 17 december 2008 23:52

HALLO!!!

Snart (om några minuter vill säga) är det torsdag! och visst, det kanske inte är något jättespeciellt ang. att det kommer ytterligare en torsdag, men det jag tycker är bra med denna är att det är sista torsdagen innan lovet! På fredag börjar mitt jullov och jag känner mig überlycklig för den skull!!! Detta kommer inte bli någon vidare lång utläggning ang. hur min dag har varit eftersom inget nämnvärt hänt. Det har helt enkelt varit en lugn dag då jag suttit hemma och läst igenom lite faktapapper från skolan. *Gäsp* Låter inget vidare -ellerhur? Nepp, lika bra att tänka på något annat som är roligare än skolan.. hmm.. vad??

    Kommer ni ihåg när jag bloggade och nämnde att jag gått till blodbussen för att anmäla mig som blodgivare och ta lite blodtester?? JA!!! Det var det där lilla stycket om tant nr.1 och tant nr.2 och vampyrfantasier! X''D Hur som hellst börjar jag undra lite smått hur det går på labbet med mina blodprov.. Vill veta om jag blir riktigt godkänd som donator eller inte. Hoppas det går vägen och jag kan bli det. Skulle vara bra, för då skulle jag komma över min nålskräck.. Någon av er läsare som någonsin hört talas om en tatuerare som är rädd för nålar?? Hoppas inte, eftersom en av mina största drömmar just nu är att bli tatuerare. Tänker självklart klara mina 3 år på universitetet innan jag söker som lärling till någon seriös tatuerare. Oseriös vill jag ej ha till lärare. Bläh!! o___O''

jupp, det var väl det jag ville skriva för ikväll. Tänker inte fortsätta skriva länge till, då jag tänkte hoppa i säng inom 5 minuter eller nåt sånt ^^ Puss och kram på er! @)>-'-,-'-,-----

Av Shale - 17 december 2008 13:32

Hej

segt, segt, segt.. Det är ungefär såhär jag uppfattat den här dagen hittills. Ingen skola idag, utan på schemat står det att vi har självstudier hemma. Jag hörde några klasskamrater stå och klaga under gårdagen. 20 artiklar om lekplatser?? Är dem verkligen seriösa? Kanske dags att ta reda på det nu idag, medan jag har lite off-tid. Men först ska jag ta en "vinter"-promenad (själv har jag svårt att kalla en skåne-vinter för riktig vinter.. under en vinter ska snön ligga kvar!) i alnarpsparken och fotografera lite växter (245 st -tror jag det var) som vi har tentamen på efter juluppehållet. Irriterande att jag inte har alla dessa träd och buskar hemma så jag enklare kunde plugga under jullovet.. Aja, må så vara.. nu får jag mig en stärkande promenad istället, vilket inte är fy och skam.

    Funderar allvarligt på om man borde skaffa sig en termos när man springer ute i den där gigantiska parken när det är kallt. Hehe, någonting man kanske skulle önska sig i julklapp ^^ Ja, det önskar jag mig! och en pannlampa och en värmeväst.. då borde man enklare klara av studierna såhär under vinterhalvåret. X'D Mörker kan ibland vara such a pain in da ass.. iaf om man har många växter att springa och kolla -kanske även fotografera- efter skoldagens slut. Och våra skoldagar slutar ju som hugget i sten vid 16-tiden varje vardag och då är det redan mörkt ute! Hur ska vi elever lyckas egentligen?? Haha, nästa gång vi får 200 växter på en tenta och ej får en växtvandring blir det uppror :'D

    Jupp, detta var väl allt för tillfället. Ha det gott! ^^

Presentation

Omröstning

vilken färg kan du jämföra dig med?
 röd
 orange
 gul
 grön
 blå
 indigo
 violett
 turkos
 svart
 vit
 grå
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards